Fri frakt på ordre over 700,-

Dette bør du ha i treningsbagen.

Treningssko og treningstøy er noe de fleste har med seg på trening. Hver og en har også «sine ting» som de må ha med seg på trening. Dette kan for eksempel være et pulsbelte, løftereimer eller annet treningsutstyr, men i tillegg er det flere produkter som er smart å ha i bagen.
Dette anbefaler vi deg å ha med i treningsbagen:

Inneholder linker til nettbutikken

  • En god vannflaske som rommer rikelig med vann til treningen.
  • Et par ekstra sokker for hjemturen etter treningen. Så slipper du svette føtter i hverdagsskoene..!
  • Det er også kjekt med en ekstra t-skjorte og underbukse. Sånn i tilfelle noen skulle be deg ut på en kaffe eller noe rett etter treningen..!
  • En gjenbrukspose i stoff til svette sko og klær. Dette fordi svette kan gi opphav til mugg! Tøm posen med en gang du kommer hjem, vask klærne og heng posen til lufting.
  • Et lite håndkle, for ekstra svette treninger.
  • Et raskt måltid. En proteinbar tåler å ligge i baggen lenge. Ellers er det lurt å pakke mat i matbokser eller matposer, feks brødskiver, frukt eller grønt. Ta dette ut med en gang du kommer hjem, sammen med posen med svette klær.
  • En liten pung med «førstehjelp»: plaster, hodepinetablett, snytepapir, nesespray, ekstra hårstrikk, antibac og deodorant.
  • Annet som er kjekt å ha i baggen er enkelt treningsutstyr som hansker, treningsstrikker, massasje ball og/ eller roller.
  • Og helt til sist, kanskje det aller viktigste(?), treningsdagbok eller skjema hvor all trening loggføres. Dette for å se din progresjon og enkelt holde deg oppdatert på hva du bør endre underveis.

    God trening!

Spread the love

RessursSterk.no

Adresse: Nessetveien 124, 1407 Vinterbro v/Carina D. Olsen
Orgnr: 922 433 860

Kundeservice

0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til shoppen