Fri frakt på ordre over 700,-

Slik kommer du i gang med treningen.

Det kan være tungt å komme i gang med trening, uansett om det er første gang eller om du skal starte igjen etter en lang pause. Ta med deg disse tipsene og kom i gang!
 
Ikke gå for hardt ut
Start lett og bygg deg gradvis oppover. Det er viktig at det er overkommelig i starten slik at du får lyst til å fortsette. Du trenger ikke trene superhardt for å få resultater!
 
Tren regelmessig
De positive effektene trening gir kommer av regelmessig aktivitet over tid. Start med 2 økter i uken og jobb deg gradvis oppover. Trener du mindre enn en´gang i uken blir det som å starte på nytt hver gang!
 
Varier treningen
Tren for eksempel styrke to ganger i uken og legg inn kondisjon som roing, sykling, jogging eller langturer imellom. Variert trening gjør deg sterkere på flere områder og det holder motivasjonen oppe.
 
Spør om hjelp
Skal du trene for første gang kan det være lurt å be om hjelp fra noen med kunnskap om trening slik at du lærer deg riktig teknikk og starter med rett belastning.
 
Ha det gøy!
Den beste treningen er den du faktisk gjennomfører! Ikke legg lista så høyt, men finn noe du liker og mestrer å gjøre. Og få med deg familie og venner på moroa! 

Spread the love

RessursSterk.no

Adresse: Nessetveien 124, 1407 Vinterbro v/Carina D. Olsen
Orgnr: 922 433 860

Kundeservice

0
    0
    Din handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til shoppen